22 har fel

Jag är inte den som hänger på youtube och har maxat antalet favoriter tre gånger om. De filmsekvenser jag kan gå in och titta på är oftast alster som laddades upp senast 2007, eftersom jag inte orkar leta upp nya grejer. För vetskapen om något nyare klipp har jag männen i mitt liv att tacka, som i sin strävan att hjälpa mig ur min youtube-analfabetism ser till att jag ibland får nys om sådana här fantastiska saker. Det är nämligen sånt här och gulliga djur som gör sig bäst på film.

Lämna en kommentar

25 augusti, 2012 · 10:29

Kommentera

