Chill pill

Försökte mig på något mycket okaraktäristiskt igår, nämligen nagelkonst. Resultatet var kanske inte riktigt likt den bild jag hade visualiserat, troligtvis eftersom jag har väldigt dåligt tålamod när det gäller färg som torkar, i alla former. Eftersom jag inte orkade ta bort skiten direkt har jag nu försökt övertyga mig om att naglarna ser ut som piller och att jag när jag stressar upp mig över saker ska titta på dem och tänka ”nu får du allt ta ett chill pill”.

image

Kan det vara så att jag med mina bortförklaringar är en revolutionerande typ av självhjälps-tänk på spåret? Empirin talar hittills emot, men jag ger inte upp så lätt. Om det ändå skulle skita sig med bevisningen kan jag med gott samvete rekommendera den här stylingen till alla typer av smakfulla tillställningar då ”sexig” sjuksköterskedräkt efterfrågas.

Lämna en kommentar

Filed under Individen

Kommentera

