Överdriven perspiration + genialisk auto-tune

 

På en skala mellan 1-10, där 1 är ”lite snuvig” och 10 är ”så gott som begraven” skulle jag vilja ge gårdagens sjukdag en stark 8,76. I allmänna ordalag skulle jag också kunna kalla det en nära döden-upplevelse, men eftersom jag inte vill låta som en fullständig drama queen så kan vi skippa det. För det var inte alls som om jag hade allvarliga andningssvårigheter eller såg mitt liv passera revy framför mina ögon. Nä du serru.

I dag försöker jag därför att vara tacksam för de små sakerna i livet. Som att jag både har orkat ställa mig upp utan assistans OCH kunnat titta på min datorskärm utan att behöva ta huvudvärkstabletter först. Detta firar jag med att snyta mig en extra gång och lyssna på min nya favoritlåt:

Lämna en kommentar

Filed under Individen

Kommentera

