Avsevärd tankeverksamhet

Något jag har spenderat en avsevärd mängd tid och tankeverksamhet åt idag är den nya H&M-reklamen med Lana Del Rey. Nej, det är inte för att jag skulle ha starka cravings efter den puderrosa angora-tröjan eller njuter av Lanas cover av Blue Velvet.

Det är för att jag inte förstår varför människan står som hon gör.

Halvsitter hon på en bortredigerad barstol? Passar hon på att göra någon typ av rumpövningar? Vad det än är så tycker jag att det ser bisarrt ut. Det känns onödigt att inte sträcka på sig ordentligt när man ändå har tuperat upp håret en decimeter och dessutom slängt på sig de höga klackarna.

När Del Rey inte gör reklam eller står underligt så sjunger hon en hel del. Dark Paradise, Summertime Sadness och National Anthem är låtar som jag gillar skarpt.

2 kommentarer

Filed under Ord

2 responses to “Avsevärd tankeverksamhet

  1. Haha jag har nog mest fastnat på hennes läppar en av de reklamerna… De ser liksom ut som två prinskorvar på käften. 😦 Hon är sjukt snygg i övrigt, men de där läpparna skrämmer mig lite.

    • Det är faktiskt också något jag reagerat på! De ser extremt spända ut och hänger liksom inte med när hon sjunger. Men det gör ju i och för sig att man fortsätter titta 😉

Kommentera

