Den eviga kärleken

I dag är en stor dag. Det är nämligen den enda dagen på hela året som jag får författa en puttinuttig statusuppdatering om den eviga kärleken till min man (så länge den inte är alltför smetig). Det är nämligen vår 2-årsdag och då får man vara en jävlig fan. Internetregler, ni vet.

Efter vi inte hade någon extravagant, romantiskt firande inplanerat, tyckte jag att vi borde skapa vår egen tradition. Mitt naturliga förslag var att vi på varje årsdag ska ha sex så många gånger som antalet år vi varit tillsammans. Då såg Mörten lite lätt plågad ut. Även om han aldrig sa det rätt ut upplevde jag att han tänkte att det väl ändå räckte med att vi nyss köpte gymkort.

Ah, kärlek.

Lämna en kommentar

Filed under Ord

Kommentera

