Fitz and the Honey Badger

Jag lyssnar just nu väldigt mycket på låten MoneyGrabber med Fitz and the Tantrums eftersom jag tycker att den är go’. Jag går därför också runt och nynnar på den i tid och otid. Det är bara ett problem: jag kan inte riktigt texten. Och på något jäkla vänster går refrängen numera så här i mitt huvud:

Don’t come back anytime, you’ve already run me dry
This is your pay back, HONEY BADGER

Ok, det är lite roligt av mitt undermedvetna att slänga in ett internetfenomen i en låttext. Eller ja, det var det, de första sjuttioelva gångerna. Men jag kan för mitt liv inte sluta. Var och varannan minut dyker låten nämligen upp. Alltid samma rad.

This is your pay back …

HONEY BADGEEEEEEEEER

HONEY BADGEEEEEEEEER!

Lämna en kommentar

Filed under Individen

Kommentera

