Förtydligande

Om någon möjligtvis skulle titta in i lägenheten just nu så skulle de se 1) Mörten sitta och se viktig ut i en fåtölj och 2) mig liggandes i en Jesus-på-korset-artad position med huvudet ner i mattan. Ni behöver dock inte oroa er över detta, jag har varken fått religiöst psykbryt eller börjat involvera mig i underliga dominanslekar. Det var bara så att jag snurrade väldigt, väldigt fort i fåtöljen och att jag blev så akut illamående att jag var tvungen att känna att världen var stilla för en liten, liten stund.

För det är sådana saker man gör när man är vuxen. I alla fall så vitt jag vet.

4 kommentarer

Filed under Individen

4 responses to “Förtydligande

  1. Ser bilden framför mig 🙂

  2. Men absolut. Det är det bästa med att vara vuxen.

Kommentera

