Frågvishet

En frågvis typ

En frågvis typ

Pudeln försöker komma på vad min blogg heter. Hon frågar och frågar och frågar, fast alltid med glimten i ögat. Skriver jag om något speciellt ämne? Är hon och Einstein med? Heter den minmammaardum punkt com?

 

Men jag slår fast vid att inte tala om det. Jag vill inte att min familj ska läsa vad jag skriver. Inte för att jag tror att de skulle bli förolämpade över något jag skriver om dem, eller för att de skulle komma mig för nära in på livet.

Nej, det handlar egentligen mest om stolthet. Det finns nämligen inget som gör mig så stolt som vetskapen att utav mina två läsare så är ingen min mamma.

 

9 kommentarer

Filed under Ord

9 responses to “Frågvishet

  1. Hahaha! Men jag tror inte på att du bara har två läsare..

  2. Vet exakt vad du menar. Har inte sagt något heller förutom att jag kommenterade i mitt bloggnamn så syrran såg den. Men jag tror inte hon läser heller, hon har småbarn. Nuff said, typ.

  3. Då kan vi konstatera att du i alla fall har tre läsare! 🙂

Kommentera

