Ett erkännade

Jag känner att det är dags att erkänna något om mitt förhållande. Något som inte är helt okej. Men jag vill att ni läsare ska försöka vara så lite fördomsfulla som möjligt, okej? Snälla försök att ha ett öppet sinne.

Och alltså … det fanns speciella omständigheter. För vi var ju faktiskt på semester. Ni vet hur svenskar blir på semester! De blir vilda. Galna. Gör dumma saker.

För det var ju så roligt. Och så billigt. Det gick inte att motstå.

Zebra och tiger

Och det var alltså på det viset som jag och Mörten skaffade matchande onesies.

Ironiskt, förstås.

6 kommentarer

Filed under Ord

6 responses to “Ett erkännade

  1. Åh. Herregud. Men jag dömer inte (högt!)! Brukar ni ha the battle of the kitties också? Ser vilken kattras som vinner slagsmål och sånt?

  2. Pingback: Tanten fryser | Den stora ovissheten

  3. Thommy LA Gunnarsson

    Så underbart gulligt. Kanske nåt jag och mannen skulle skaffa, men vem av OSS skall ha en fotlös sice ??? Han har lite större fötter. Det blir ett senare problem. Tack för en underbar blogg.

Kommentera

