En bekvämlighetsnarkomans upptäckt

Gissa om jag blev förvånad när jag upptäckte att jag hade varit ensam i lägenheten i över fyra timmar och fortfarande hade på mig tajta byxor? Blev plötsligt osäker på min egen existens. Är jag fortfarande jag trots denna chockerande incident? Försökte nypa mig i armen, men jag vaknade inte upp ur någon dröm.

Väl fri från mitt rumpfängelse känner jag mig redan lite mer säker på saker. Jorden är fortfarande rund och mitt liv är fortfarande mitt eget. Men jag vet nu att man måste vara varsam om sina små egenheter. Mycket varsam.

4 kommentarer

Filed under Individen, Ytligheter

4 responses to “En bekvämlighetsnarkomans upptäckt

  1. Som häromveckan när jag tupplurat i soffan, hasat runt hemma och tittat på TV och allt möjligt, i minst sju timmar, och insåg att jag fortfarande hade BHn på mig. Wtf? Vad händer med oss?

  2. Leo

    Det har hänt mig med. Att jag klär av mig för att gå och lägga mig och ba, oj har jag fortfarande jeans på mig?! Det händer mest när man är stressad tror jag. 🙂

Kommentera

