Gott nytt trattfritt år!

Jag tänkte inte skriva många ord om mitt 2012. Jag har haft både med- och motgångar. Istället tänkte jag dela med mig av den finaste nyårshälsningen jag fått höra i dag, som faktiskt var avsedd för kattskrället från dennes kattvakt:

Hej Tant Struma! Hoppas ditt 2013 blir ett trattfritt år och fyllt av lugna stunder.
Hälsa alla dina burköppnare och önska dom ett Gott Nytt år!

Gott nytt trattfritt år

Så till alla burköppnare där ute: ha nu ett riktigt gott trattfritt år!

2 kommentarer

Filed under Ord

2 responses to “Gott nytt trattfritt år!

  1. Trattfria år är de allra bästa!

Kommentera

