Optimistisk recension av balsammetoden

Efter att ha läst en hel del om balsammetoden tänkte jag att jag skulle testa att lägga silikon-schampot på hyllan och vara lite snäll mot håret mitt. Efter en intensiv test-period kan jag gladeligen dela med mig av de positiva effekterna av denna behandling:

+ Hårbotten blir mindre torr.

+ Håret får en ny spännande textur och känns mer som blöt päls än som hår. Förnyelse som för en närmare naturen, helt enkelt.

+ Den stripiga, platta och feta looken gör det lättare att undvika ögonkontakt med oönskvärda personer. Håret döljer även oönskade blemmor i ansiktet utmärkt bra!

+ Oddsen att få en roll som ett ondskefullt barn i en skräckfilm/Chewbacca i den kommande Star Wars-rullen, nära på fördubblas. Hallelujah!

Bild 2013-02-01 kl. 15.34 #2Tummen upp!

Lämna en kommentar

Filed under Individen, Ytligheter

Kommentera

