Sagan om min morgon, en Disneyproduktion

Sagan om min morgon

url-1

Det började med att jag vaknade ur min skönhetssömn.

url

Efter en snabb titt i spegeln visade det sig att skönhetssömnen inte varit så effektiv.

url

Först blev jag ganska nedstämd.

url-2Sen blev jag lite arg på mig själv och på min ytlighet.

url-2

Det slutade med att jag valde att fördöma världen
och jobba hemifrån istället för att åka till skolan.

Snipp snapp snut, så var sagan med taskig sensmoral slut.

 

Lämna en kommentar

Filed under Ord

Kommentera

