Läget

IMAG1598Jag har varit lite AFK den här helgen, som Sheldor the Conqueror skulle säga. Anledning: jag har flyttat! Hade den enorma turen att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt och så vips blev jag med boende i Uppsala fram till slutet av terminen.

Har fortfarande inte riktigt accepterat faktumet fastän jag sitter här i nya lägenheten och stirrar på mitt nyinköpta matbord. Men det kan få ta sin tid. Så småningom lär jag väl förstå att jag inte inkräktar på någon annans territorium utan befinner mig i mitt livs första egna lägenhet.

2 kommentarer

Filed under Individen

2 responses to “Läget

  1. Det är ju en sån härlig känsla! Minns så väl när jag flyttade till Visby och vinkade av pappa vid färjan innan han åkte hem. Sen var det bara jag. Helkonstigt och ändå så härligt på något vis!

Kommentera

