Saker min blogg tydligen handlar om

Klockan är halv fyra på natten och jag är fortfarande vaken. Jag funderade först på att skriva något om vilka söktermer som gjort att vissa har hittat till bloggen, men det är väl ingen idé. Jag lär väl inte kunna slita mig från teh internetz tillräckligt länge för att kunna lista kommentarer om praktiska saker mina läsare funderat över, särskilt inte när min muspekare inte fungerar ordentligt. lol muspekare, vad ska man egentligen med en sådan till i det perfekta livet? Jäkla tantigheter är vad det är.

Kanske borde jag ändå göra någonting, typ skriva en berättelse om ovisshet när det kommer till nagelsvamp och stora vaginor på film. Men jag blir osäker på om jag kan uttala mig om något annat än telepati med hästar. Jag vill ju inte skriva något som gör att någon tar illa upp, som att uttala mig om hen som mobbning ord eller debattera huruvida grantomten skulle se bra ut i en kort kjol one sies. Nej, det är nog bäst att jag håller mig utanför sådant där, så lek inte med mig jag är gammal.

Ändå finns det något som jag inte kan sluta fundera över och det handlar inte om färserad gris inte. Nej, vad tänker mörten egentligen på? Den mannen och jag har sannerligen helt olika referensramar, oavsett om det handlar om ”anders bagge” eller personer i sagan om ringen. Han har ju ingen som helst koll på populärkultur idag! Ändå måste det sägas att han och att han är en jäkel på att prokrastinera och vet hur lång hållbarhet öppnad glögg har. Så allt som allt är det bra tur att den härliga snubben är min vän.

 

 

 

5 kommentarer

Filed under Ytligheter

5 responses to “Saker min blogg tydligen handlar om

  1. Alltså det här är det roligaste jag vet! ”Telepati med hästar” och ”lek inte med mig jag är gammal” är favoriter. Fyfan vad folk är kul.

  2. Haha telepati med hästar. Underbart.

Kommentera

