Och nu

Det har inte varit så mycket aktivitet här på bloggen nu på senare tid. Trist, tycker jag, men det har funnits anledningar.

red-panda-sleeping

För det första har jag haft nästan helt nya rutiner sen jag flyttade för en månad sen. Jag har nog fortfarande inte riktigt vant mig och då har jag i allt större utsträckning känt att tiden inte riktigt räckt till. Så jag har varit rätt trött, både fysiskt och emotionellt.

Foxes

För det andra så tog det i går slut mellan mig och min pojkvän efter en tumultartad period. Han och det livet vi levt tillsammans har tidigare figurerat en del här i bloggen, men jag har inga intentioner att bre ut vår break-up över internet. Det som har hänt har hänt och jag förväntar mig inte att den närmsta tiden kommer att vara särskilt lätt.

Cat

Kontentan är alltså att det nog kommer att var lite skralt med uppdateringar framöver. Bloggen är inte dödförklarad, men det är nog dags för den att vila en stund. Det är osäkert hur mycket jag kommer hänga med i bloggvärlden överhuvudtaget, men man vet aldrig, kanske orkar jag med någon kommentar lite här och var.

Säl
Det var i korta drag vad jag hade att säga om blogglivet framöver. Men hörni, vi hörs väl en annan, roligare dag via bloglovin? Klart att vi gör.

12 kommentarer

Filed under Individen

12 responses to “Och nu

  1. Vi finns här när du kommer tillbaka. Vi ses!

  2. Jag säger – släppt det helt tills du tycker att det känns roligt igen. Kommer du på saker som du skulle vilja skriva i ett blogginlägg, skriv ner det kanske i form av nån påminnelse, men publicera inte.

    Och så tittar du på den här under tiden:
    http://www.tumblr.com/tagged/red%20panda

    PS. Våren är en ganska bra tid att göra slut ändå. DS.

  3. En kan inte vara rolig jämt. Sådeså!

  4. Då har du tid att hänga med mig till London och försöka snärja Rupert Grint. Först till kvarn gäller och förloraren kan ta glassbilen.

    Kram!

  5. Keep safe. Vi väntar.

  6. MEN HELVETE VILKEN SÖT SÄL!!

    Har haft en längre teknisk paus jag också, och nu får vi se hur länge skriverierna håller igång sig ^^ Tur man inte har som jobb att blogga, grymt jobbigt att inte kunna koppla bort den ett tag.

    • Ja, det tror jag ganska snabbt skulle ta död på all lust att skriva något överhuvudtaget. Ibland måste man kunna få ta ett steg tillbaka och göra något annat 🙂

Kommentera

