Återkomsten

tumblr_m4ytsfAKiN1qbw8npo1_1280

På samma sätt som alla vet att vilken usel blockbuster som helst är nästintill garanterad en uppföljare, så fanns det väl aldrig några tvivel om att jag skulle klara av att hålla mig borta från bloggandet under en längre tid. Fast kom igen Marvel, Thor 2? Visst, Chris Hemsworth är snygg, men Thor var en så bottenlöst dålig film att inga ytterliga shirtless moments skulle rädda en uppföljare.

Hej igen i alla fall, kommer ni ihåg mig? Inte? I sådana fall kan jag tala om att ovissheten är:

  1. En brud
  2. Som gillar gif-ar med gölliga djur
  3. Och som fram till år 2001 firade namnsdag den 11 augusti

Allt självklart? Neato burrito!

7 kommentarer

Filed under Individen

7 responses to “Återkomsten

  1. Välkommen tillbaka! Har saknat dig! 🙂

  2. Jag är ju själv så himla borta att jag inte ser avsaknaden från inlägg på någon annans blogg som ett slut eller uppehåll,endast att en har annat för sig liksom 🙂 Men visst, välkommen tillbaka! Och jag gillar Thor och ser fram emot uppföljaren. Ja jag är allvarlig. Älskar ytliga filmer som en endast behöver vara typ zombie för att uppskatta. Att tänka är överskattat. Jag behöver semester.

    • Ja, så kan det också vara 🙂 Livet går ju onekligen vidare utan bloggen.

      Jag gillar flera filmer som är baserade på Marvel Comics, jag tycker exempelvis att både Iron man och Avengers är roliga filmer. Men för mig Thor nådde liksom aldrig upp till samma nivå. Smaken är som baken etc.

      • Jag älskar den delade baken! 🙂 Jag gillade den första Iron Man, men har inte tagit mig igenom uppföljaren, gav upp väldigt tidigt, kanske ska göra ett nytt försök(?) Avengers gillade jag fram till slutet, då stängde jag av. Fast jag har svårt för slut. Många filmslut kan jag bara inte med.

  3. Hej Hermannus, och välkommen åter! Välkommen även till mig som försöker ta mig ur bubblan av åtaganden och hinna läsa lite av det som är Viktigt på riktigt.

    Apropå Thor: Ettan var usel. Hade hellre sett en ny Hulkfilm med briljanta Ruffalo. Har emellertid inte givit upp hoppet än.

Kommentera

