Anything but

I går var det tanken att jag skulle gå på ett så kallat ABC Party, men eftersom ingen av klasskompisarna verkade särskilt peppade så stod även jag över. Det kan ha varit så att de blev lite avskräckta av konceptet, eftersom ABC i det här fallet står för Anything But Clothes. Egentligen betyder det här bara att man ska klä sig i okonventionella material, men i praktiken verkar det dock som att deltagare allt som oftast är ganska avklädda.

http://forum.baby-gaga.com/about1723660.html

l

Exempel från webben

Så nej, det bidde ingenting. Men i förra helgen, när jag fortfarande trodde att jag skulle gå, knåpade jag ihop en utstyrsel som var lite mera påklädd. Det tog en massa plastpåsar, tejp och svärord men jag måste ändå säga att jag gillade resultatet. Jag kanske inte direkt skulle kvalificera mig för Projekt Runway, men vafasen, det är i alla fall något mer avancerat än en silvertejpsbikini.

ABCGodkänd av Tim Gunn?

8 kommentarer

Filed under Ytligheter

8 responses to “Anything but

  1. Spontant känner jag att sprutgrädde hade varit en hit?!?!?!

  2. Det kanske skulle ha blivit lite svettigt, men det var himla snyggt.

  3. HALLÅ! Grymt ju. Duger inte alls att den inte kom till användning. Jag ordnar nytt event på dirr.

Kommentera

