Tvära kast

Det är med stor glädje som jag kan meddela att det blev en uppsats till slut! Det såg onekligen mörkt ut där ett tag men med en blandning av tvång, ångest och en ohälsosam mängd onyttigheter så kom jag upp i det önskade ordantalet. Jag skulle gärna gå in på mer detaljer kring vad jag faktiskt skrev om det inte var så att jag redan hade förträngt det. Detta kloka lilla huvud har nämligen begränsat minnesutrymme och menlös trivia kommer alltid komma före akademiska framgångar.

True story.

Annars då? Jo, bortsett från uppsatsinlämningen har jag inom loppet av 48 timmar hunnit med en sjudundrandes avslutningsfest (hanapee dj:ade!), en flytt och en smula igelkottsskådning. Kontrasterna mellan student- och förortslivet är onekligen starka. Vidare på schemat står uppsatsventilering och slutligen en hemtenta som man inte vill möta i en mörk gränd. Men snart, så snart ska jag njuta av den ljuvliga arbetslösheten!

IMAG1928Den skådade och väldokumenterade igelkotten

 

 

3 kommentarer

Filed under Studentlivet

3 responses to “Tvära kast

  1. Snart sovmorgon varje dag, alltså. Lyllost!

Kommentera

