Feng Shui med Ovissheten

Jag är en minimalist ut i fingerspetsarna. Mitt hem brukar jag beskriva som luftigt och sparsmakat möblerat.

IMG_6721

Jag tycker att det är de öppna ytorna som gör ett rum
IMG_6708

samt att var sak har sin plats.
IMG_6710

Funktion är också centralt i mitt hem.
Var gör en rullgardin sig bättre än på golvet?IMG_6714

Alla möbler är placerade för att lätt kunna användas. Det går
snabbt att veckla ut den här smidiga bäddfåtöljen om jag skulle få gäster.IMG_6735Kronan på verket är dock de mörka textilierna: de är perfekta för att ge en maximerad katthårsexponering och bryter av mot de i övrigt stilrena detaljerna.

 

8 kommentarer

Filed under Ytligheter

8 responses to “Feng Shui med Ovissheten

  1. Katthår är helt klart en underskattad inredningsdetalj. 🙂

  2. Sålänge inet saker välter när man går förbi är det godkänd möblering!

    • Det är därför jag har satsat på att stapla saker ovanpå varandra = minska risken att välta grejer. Och om det skulle välta, tja, då ska det väl välta ordentligt tycker jag!

  3. haha Love it! Det ser likadant ut här hemma 😉 Katthåren dansar längst tangenterna när jag skriver det här ..

Kommentera

