Göra kaoz med inomhuset

IMG_1142

Finn fem vägglöss

Inspirerad av gårdagens totala korridorsmisär bestämde jag mig för att möblera om mitt egna krypin. Okej, så den temporärt centrerade möbleringen kanske till viss del berodde på att Mannen med Mordsprejen skulle på saneringsåterbesök. Men jag passade faktiskt på att trycka in saker mot nya väggar efter besöket och det ser rätt bra ut. Fast det kanske är det kemiska insektsmedlet som talar.

.
Hursom måste jag faktiskt erkänna att jag nog skulle uppskatta att någon gång få visa hemmet som det faktiskt kan se ut. Härlighetsblogga lite, om man ska låna Ellets uttryck. Så, härmed lovar jag, oavsett intresse, att detta kommer hända inom en obestämd framtid. Ska bara försöka bli av med de jävla djuren någon gång så jag faktiskt kan använda mitt hem. Hoppas att andra saneringen ger bättre resultat, annars är det dags att ta till med hårdhandskarna. 
.
Typ med eld eller cyanidgas.
2 kommentarer

Filed under Ytligheter

2 responses to “Göra kaoz med inomhuset

  1. KILL IT WITH FIRE!!

    Gört. Och ta kort!

Kommentera

