FF (Fjortonde februari)

No strong feelings

Alla hjärtans dag är dagen då vi firar det oändliga tjafs som årligen uppstår kring huruvida man överhuvudtaget borde fira alla hjärtans dag. Personligen känner jag väl mest som de gör på the Neural Planet i Futurama: varken bu eller bä. En gör som en vill och låter i bästa fall även andra göra som de vill. Och på så vis uppstår harmoni i systemet.

IMG_1197

Med det sagt måste jag kanske erkänna att jag inte riktigt utstrålar 100% neutralitet just i dag. Det kan nämligen ha varit så att jag råkade införskaffa ett nagellack med glitterhjärtan i tidigare i veckan, som jag bara var tvungen att göra något av. Ja, jag föll så gott som handlöst med bankkortet ner i kortläsaren på Gina Tricot och så vips blev jag ett lack rikare! En obestämd stund och många svordomar senare såg det ut ungefär så här. Med detta tjusiga bling önskar jag er alla en glad (eller inte, bestäm du) alla hjärtans dag!

8 kommentarer

Filed under Ytligheter

8 responses to “FF (Fjortonde februari)

  1. GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!
    (Från en som inte heller bryr sig ett dugg.)

  2. Själv ser jag alla hjärtans dag som en ursäkt för att kunna trycka i mig en halv kladdkaka och kolla på film. Det är väl så det ska firas?

  3. Vad härligt! Ville ju finfredagsmåla naglarna också men hittar fan inte mitt silikonlack så jag orkar inte slänga på ett asavancerat glitterlack pga orkar inte ta bort det med vanlig borttagare. Ska gräva och se om jag kan hitta det tills imorgon.

Kommentera

