Tre saker att fredagsunna sig

Det är fredag. Det är snart helg. Du vill unna dig något, men du vet inte vad.

Du känner paniken öka. Lugn bara lugn! Här kommer tre fullkomligt hedonistiska och lättillgängliga tips på saker du kan unna dig, redan i dag!

White_menbo1. Gör något busigt. Som att topsa öronen! Egentligen ska man peta sig i öronen så lite som möjligt, men i dag är en dag du kan göra ett undantag. Sätt in den där bomullspinnen i örat och njut av hur jä-vul-usiskt skönt det är.

qjl2y1paerklmvqsrzpd2. Optimera ditt onyttighetsintag. Mitt spontana förslag är att du testar Marabous nya choklad med Oreos i. Choklad och kakor i ett? Det kan inte bli mycket bättre än så.

Close-up of a woman cleaning a bathroom

3. Skit i måsten. Jag tänkte exempelvis inte städa mitt badrum. Lite smuts och uppror är bra för sinnet.

 

 

 

10 kommentarer

Filed under Ord

10 responses to “Tre saker att fredagsunna sig

  1. Finfredag! Säger jag med feber och magknip. Men ändå, finfredag! Jag har en handduk som berättar för oss att ett rent hem är ett tecken på ett bortslösat liv. Vi använder den aldrig. För att den suger vatten så dåligt.

    Och, eh, hur god är Oreoschokladen? Har glott på den och känt mig skeptisk, har jag slösat tid?

    • Oreoschokladen var fantastisk första gången jag åt den, andra gången blev jag väl lite mindre förtjust just pga skyhöga förväntningar. Tycker att den är värd att testa 🙂

      Men vad tråkigt med feber m.m. Krya på dig!

  2. Tack! Öronen petar jag både till vardag och fest, så den byter jag ut mot öl och bastu. Men annars gör jag nog precis som du säger!

  3. Jag älskar att topsa öronen HUR KAN det vara så skönt???

  4. Hahaha, du kör samma nivå av rock n’ roll som jag! Glöm inte – plöja serie i mysbyxor. Där snackar vi verkligen min form av living on the edge! 🙂

Kommentera

