Det som (kanske) har hänt

Jaha, här ligger bloggen och samlar damm på www. Det har varit tyst i lite mer än en månad och jag förstår att en förklaring kanske är i sin ordning. Här har vi därför tre scenarion om vad som kan ha hänt undertecknad under maj månad:

the_hangover_cast-10488

1) Då jag festade alltför mycket över Valborg har jag varit bakfull och eländig ända sen första maj. Grabbarna i The Hangover kan slänga sig i väggen.
mr-mrs-smith2

 

2) Jag har varit iväg på ett superhemligt spionuppdrag inte helt olikt det i Mr. and Mrs. Smith. Alla hypotetiska framtida livspartners har dock klarat livhanken.

 

meetingonthebus_eternalsunshineofthespotlessmind

3) Jag har lidit av en minnesförlust och ägnat tid åt att återuppta kontakten med allt möjligt löst folk som jag valt att radera från minnet. Lite som i Eternal Sunshine of the Spotless Mind (som jag älskar att påpeka heter Evig solskinn i et plettfritt sinn på norska) så att säga.

 

(Ja, eller så har jag inte gjort så mycket mer än pluggat, flyttat ut ur korridoren (till lägenhet) för att sedan flytta hem inför sommaren igen. Men det har det inte gjorts någon spännande film om vad jag vet).

2 kommentarer

Filed under Individen

2 responses to “Det som (kanske) har hänt

  1. Men din blogg är som ett fint vin, även om man smuttar på det då och då så åldras det och blir bättre! Poetiska tisdag med kaffekopp i hand, säg!

Kommentera

