Ovissheten begår ny blogg

Hej och glad påsk, internet! 

Det är er infrekvent uppdaterande vän som talar. Jag tänkte bara kika in här, blåsa bort lite damm från mina gamla inlägg och meddela att jag har skaffat en ny blogg. Den heter Bokmachete och kommer som den uppmärksamme kanske redan gissat handla om böcker på alla sätt och vis. Planen är att jag faktiskt ska skriva där ibland, men risken finns att jag får prestationsångest och drar ifrån den med. Summa summarum: kika gärna in, meddela om jag blir för högtravande etc etc. 

Lämna en kommentar

Filed under Ord

Kommentera

